Thursday, January 12, 2012

Hacker oh hacker

Baru-baru ni..Account FB saya kena hack ngan somebody called anonymous. Perasaan geram jangan cakaplah....mmg geram sangat. Saya bukan juga Facebooker sejati tetapi Facebook kan tempat org berkongsi cerita, info n berkomunikasi zaman sekarang. saya xnak ketinggalan. Memang hacker ni suka kat saya kot sebab semua inbox saya dia g delete terutama sekali message dari guy or someone i close with. Pastu, siap g tukar2 pic saya g..xnak bagi org lain tgo muka saya ni yang bukanlah secomel kucing pun. Geram betullah saya....yang paling xsedap bila saya post something kat wall saya, pastu ada kawan yang g comment...bila saya nak tgok comment 2 semua dah invalid. sapa xgeram kalau FB kena hack. Paling malang g, bukan saja FB saya dia g hack tetapi my yahoo account 2. so pesanan saya kat hacker yang yang pergi meng'hack' account saya 2...
"you're super duper idiot in this world!!!"

No comments:

Post a Comment