Wednesday, June 29, 2011

Alahai otak..!!

Saya xtau nk wat mcm na sdh ni.....saya tiada semangat langsung. penat badan..penat otak. sudahlah saya ni blom sign contract lagi dh suruh saya training. padahal saya blom g abis e-learning. mesin pun boleh rehat...saya ni langsung xde rehat. saya tidur pn stilll teringat e-learning. tiba2 pla ada soal jawab ngan bos pla...mmg kaw-kaw saya kena. Tuhan..jika ni kehendak Engkau...berilah saya kedamaian dalam hati. walau susah mcm na pun Engkau tetap menjaga dan menyejukkan hati saya. saya betul2 tertekan Tuhan. Please???

2 comments:

  1. Buat dulu apa yang termampu ba...kalau lulus bermakna rencana tuhan indah utk ko di sana kalau gagal bermakna tuhan mau ko kerja di tempat lain....do the best for u test tomorrow ya miss eyerain..

    ReplyDelete
  2. aiks....yala..think positive juga ni

    ReplyDelete