Tuesday, August 9, 2011

Tiada Life??

Rasa sedih juga kena bertugas kt client site tp bangga juga cuz terus ditugaskan utk projek besar - MAS. Mmg saya dh agak manager ktaorg ni mesti letak saya kt c2. Tamatlah sudah tempoh honey moon saya...isk isk isk..i'm so so sad. Honestly,saya baru saja nk belajar bangun lewat g office tp xsampai seminggu dh kena bgun awal malah lebih awal dr biasa. hidup saya pasni lebih byk terluang di LRT...bas...LRT..bas...and also MAS office. Aiyooo...apa ble buat..sedangkan manager sendiri kena merantau ini kn pula para bawahannya. I kn start bgun jam 5.45am bersiap, jam 6.10 mcm 2 gerak g lrt cempaka....turun masjid jamek utk tukar aliran kelana jaya n then turun KL Sentral. pastu tunggu bas pla g subang. this is my new life now. sampai rumah of course la nk hampir jam 9 kn. mmg xde life la kt rumah. balik je mkn (kalau larat)...mandi..n slip. confirm xlarat nk on9 ke...tgo tv ke...masak ke. Huh....buat masa sekrg ni kena sabarlah dengan semua ni dh nama kerja kn. mmg sekrg dh start cri peluang kerja lain. tinggal nk tunggu dorg call g interview n klu dorg suka saya n then saya suka kerja 2...well maybe saya akan resign dr company sekrg la. tp apa2 pn. wish the best for me la...yela kita ni rancak merancang tp jika Tuhan xberkenan dengan rancangan kita..semua x jadi la. so i put my trust and my plan to God.

No comments:

Post a Comment