Sunday, August 7, 2011

Mimpi Ngeri + pelik

Semalam saya xbrapa lena tidur sebab kerap trbgun g toilet utk pissing. sapa suh melantak buah sampai perut sakit...tp enjoy apa mkn buah mangga, jambu batu, jambu air, papaya jeruk, grapes..buah salak. hihi..mmg dh bercampur2 + pedas n masam, hihi. jam 3 lebih 2 bru lena slip tp kn (nada gedik), jam 5.45am 2 trbgun pla blik. ni bkn pasal g toilet tp termimpi yg ngeri n pelik. bkn 2 3 kali saya mimpi benda yg sama...tp semlm kira pelik ckit la sampai saya ni ble berckp dlm tidur n saya perasan apa sy ckp. mybe posisi saya tidur 2 agak xelok kot. saya mimpi pasal hantu kejar saya, n then 2 bunga pn ble jd jahat juga. saya ni dh ketakutan sgt2 ni...saya xbrapa ingat mimpi saya tp yg jelas saya try so hard utk menjerit n tetiba btl2 saya terjerit. hahaha...one thing saya ingat...saya berdoa n menyany lagu pengusiran. pastu saya bgun saya trus pray n membetulkn posisi saya tidur. after that lena sampai jam 7.40am. hahahaha

No comments:

Post a Comment