Sunday, February 12, 2012

Konvokesyen Liverpool John Moore University 2012

Finally..setelah 3 tahun belajar akhirnya graduate juga. Saya ingin mengucapkan jutaan tahniah kepada diri sendiri sebab berjaya melakukan yang sebaik mungkin dalam hidup. 1st sekali saya nak mengucapkan kesyukuran kepada Tuhan sebab memberi saya hati, niat dan tekad utk study walaupun masa STPM xdpt pergi IPTA dan memang saya dah putus asa utk belajar. Memang masa 2 tekad utk kerja dan xmau belajar g kuat2 sgt2...tp syukur rancangan Tuhan dalam hidup saya sangat menakjubkan. Thanks God. 
2nd..saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih n sayang kepada parents saya terutama sekali kepada my daddy...He is the best father in this world. Papa seorang yang sgt berdisiplin, teliti, tegas and garang..hehe. dia selalu bg nasihat kepada kami adik beradik. dan dia adalah sorg yg sgt berpengaruh di kalangan kwn2 dia n my family. bukan sebab dia kaya or berharta tetapi my dad is a very good person, humble, pintar n dia pandai memberi advice. Lot of people puji my dad...Kalau korg nak tau. kalau bukan my dad yg push saya n beri dorongan kt saya utk smbung study saya xkn dpt graduate semalam (11.2.2012). My dad sgt pentingkan pelajaran..dia xkn biarkan anak-anak dia ketinggalan dlm pelajaran. everything we need, dia akan bg kat kitaorg kalau benda yg kitaorg minta 2 berkaitan ngan study. dia xkisah psl duit. n xkisah susah sebab pelajaran anak2 dia. Love dad so much. My mom also a good person..dia berhati lembut, humble and sgt sweet bg saya. miss my mom and love u so much mom..
3rd...thanks to my family member...korg adalah pemberi semangat utk saya berusaha utk smpi ke tahap ni. yela kalau saya xberusaha bersungguh2 malulah saya..semua educated..usahawan..petani moden...guru...arkitek...manager...assitant..engineer. Sebab nak bersaing ngan korg la saya push diri saya utk study. love of u guy
4th...thanks kepada my all friends kt kolej ni. Thanks sebab byk membantu saya n u all give a good tune to achieve my goal. hehe. 

Saya sebenarnya menyesal sebab time study xstudy betul2 n hard...tp dh terlambat. tp dlm alam pekerjaan ni i will try my very best...i will try my best to make my life better. 

Huhu...happy bila dh dpt convo walaupun masa ni saya ble abiskan seribu lebih dlm masa 3 hari saja tp i dun care becoz ni memory yg kn saya ingat smpi bila2 n my dad akan senyum n happy sebab her daughter graduate and ikut advice dia. hehe

2 comments:

  1. Kadang-kadang kita tak nampak dan tak tahu apa yang terbaik untuk kita kan? hehe.. tahniah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...betul 2 zura. saya menyesal x belajar betul2 time study ni. baru saya perasan saya ni pintar sebenarnya...ahhahah-->perasan bgus kunun ni

      Delete