Sunday, May 13, 2012

Today Story

Today is Monday...
Cerita pagi :
bangun pagi td mcm nak x nak je bangun sebab mata mcm kena gam dengan gam uhu. Alangkah indahnya kalau pagi ni adalah pagi weekend. kalau x boleh saya tidur sampai mata lebam pn xkisah. kalau nak ikutkan hati, nk MC saja arini. Tp otak saya asyik push saya bgun cpt2 je. Dengan bersusah payah saya bangun & g mandi...sebab trlalu mengantuk dengan sukacitanya menyiram kepala saya. baru segar rasanya. hahha. Siap mandi, brsiap & then kuar rumah g keje ngan mata yg boleh tahan beratnya. Sampai office, perut pula meragam lapar...saya mmg mengaku saya kuat makan. Berat badan xpernah susut dah.brtmbah 2 adalah. huahua. X sabar nak menunggu lunch time. really starving.. hohohoh

Cerita lunch:
As usual me  and my colleagues akan makan kt kdai  mamak dlm bangunan Carrefour, nama kedai ni Bismi. Kt cni makanan dia boleh tahan gak pastu kira murahlah juga. xla mencekik darah sgt kn. Sebab selalu mkn kt sini, pelayan2 kdai pn dh kenal sgt dh muka ni. Lunch ni saya mkn nasi goreng ayam, dengan harga RM 5.50. oklah juga nasi goreng dia sebab chef dia malay. Masa lunch td, vincent (colleagues chinese) selamba saja order air TEH O AIS LIMAU XMAU LIMAU. hahaha. pelayan itu dengan trpinga-pinga memandang vincent. rasa kelakar sgt2 dengan perangai dia 2.

Cerita petang: 
sekrg dh rasa mengantuk. kepala berat balik sebab perut kenyang mah. Trpaksa curi2 tidur sekejap sebab rasa btl2 xtahan.


huh....mood sleepy :P

No comments:

Post a Comment