Saturday, August 21, 2010

Waarrrrggghhhhhh.......!!!!!

Huh.....mesti ramai org yang pernah menjerit mcm ni kn? jerit mcm ni boleh "decrease" stress. Kadang2 bila kita dengar org menjerit2 mcm ni mesti kita bengang dan ikut geram sekali kan??...inilah manusia, semua xsempurna dan kdg2 sikap selfish 2 dtg ngan sendirinya. Kadang2 org yg sedang marah..kita tambah g kemarahan dia. sampai bila mcm kemarahan 2 reda pun xtau. Kadang2 kita mencuba yang terbaik untuk berlembut dan bersabar bila berhadapan ngan org2 yg sedang marah ni tetapi "result" dia tetap sama...SO WHAT SHOULD WE DO?? Saya jenis org yang xsuka berada dalam keadaaan marah dan bersama ngan org panas baran....saya akan berfikir banyak kali sama ada saya ni layak untuk menjadi marah atau tidak. So..tindakan saya juz berdiam diri, sabar n bertenang. xpayah kusut2. bila saya marah pula...saya kan diam dan tahan diri. Bagi orang yang pernah "TOUCHING" ngan saya...saya minta maaf byk2 kalau saya pernah termarah ke..or tercakap yang kasar ngan kamu or...saya pernah berkelakuan pelik ngan korg..sori all. Conclusion is...U not a perfect person and I'm also not a perfect person. Come and Surrender all to our Lord. Love myself..and love God so much.

No comments:

Post a Comment