Tuesday, July 3, 2012

Eyerain Shoes Collection

Adui bilalah boleh kumpul duit byk2 ni supaya boleh buka kedai kasut dengan nama kedai "EYERAIN SHOES COLLECTION".
Kenapa mesti kasut?? jawapan dia sgt mudah...ini kerana saya sgt mengilai kasut. kalau pergi shopping mall mana2, mata mmg xlepas dr pandang kasut. And i a bit picky bout my shoes....hehe. Sekrg i have four big boxes of them in my room. Sound like sgt membazir...but i also can't help myself from stop to loving and admiring shoe. Dari kecil lg saya mmg suka shoes....i still remember, masa kecil dulu saya ada pakai wedges tinggi color black n white. My dad yg belikan utk saya..and i really love that. Saya harap impian saya akan menjadi kenyataan n i can make my own shoe label. O my cita-cita sungguh tinggi. hehe. Kalau saya nak buka kedai kn, saya xakan jual 1 jenama saja. saya nak kedai saya jual kasut pilihan, berkualiti, updated dan of course di iktiraf dengan cita rasa saya sendiri. Saya nak kedai kasut saya jual berbagai-bagai jenama kasut yg baik cth mcm kasut Christy Ng, Lipstick, Nose, Vincci,Charles & Keith, Gucci, Dior, Caviar.... waahhh so wonderful. Kasut yg paling mahal saya pernah purchase buat masa ni ialah kasut Ankle Boot by Lipstick. Harga dlm RM 3++. Hehe..kedua termahal Peep Toe by Chirsty Ng..price dlm RM16+. 
Kasut yg paling murah pula ialah selipar jepun...boleh dpt dlm RM 3 je. hehehe
I hope i can achieve my goal...before 30 saya nk 1 kedai kasut. Amen

No comments:

Post a Comment