Wednesday, February 6, 2013

Angin Satu badan

Apa nak buat ni?
confuse dah apa yg patut aku lakukan.
Nak berhenti kerja pun susah juga.
Nak stay kerja situ pun susah juga.
Aku baru kerja kat company ni xsampai 3 bulan dah jadi orang yang sangat penting.
Jangan salah faham, aku bukan jadi manager ke apa.
Aku just jadi orang yg mewarisi harta pekerja lama untuk teruskan kerja dalam team tu.
nak berpeluh juga aku dibuatnya sebab aku tak tau dan tak pernah belajar unix dan linux.
tiba-tiba aku kena pegang juga.
pasal benda ni aku tak amik port sangat,
tapi bila sampai supervisor yg bangang dan tak pandai reti bahasa tu dok push aku dan complaint program IT semua salah mulalah aku rasa macam kena monyet kena cili api.
aku rasa nak pergi sepak laju2 je kepala dia.
memamg aku naik angin satu badan, ntah-ntah aku marah boleh kalahkan badak sumbu mengamuk.
 
Ish...cepat tua la aku mcm ni

No comments:

Post a Comment