Wednesday, July 27, 2011

I GeRam...XsuKa..BeNcI & mEnyAmpAh

Huh!....saya pun confuse dengan diri sendiri. xtau kenapa rasa mcm ni pla dengan budak baru office ni. Dia bukannya buat salah ke..kacau saya ke..dia buat hal dia saja. Tapi..kenap saya betul2 geram...xsuka...benci & menyampah dengan dia???? 


Budak baru office ni lelaki tau...dia baru je masuk isnin lepas. adui saya pn xfaham napa saya boleh geram btl dengan dia....dia org yg suka bertanya benda2 yang  biasa saja tp saya xble juga. rasa nk lempang jer. Tuhan ampunilah saya. kalau dia bertanya saya wat dunno jer pastu xpandang muka dia lngsung...saya mcenjawab pn acuh xacuh jer. adui. eee....xselesa betul ni. saya nk wat apa pn sukahati akulah..xpyh sibuk nk tengok saya buka fb ke..blog ke...jgn la asyik jeling2 je kt PC aku. xsuka tau x!!!!....jgn wat muka kasihan ngan aku.   sabo jela...my mood is not ok kot...

1 comment: