Tuesday, July 19, 2011

Saya Hungry..!!!

Lamanya rest...sekrg dh jam 12.44pm dh. perut pn dh mula bunyi2. semlm xmkn nasi...dr lunch smpi dinner mkn mee jer. of courselah rasa lapar kn. sekrg ni saya mengidam nk mkn makanan dr my favourite restorant..."PappaRich" dr td g asyik tgo website dia n tgo menu2 dia..nyum-nyum sedap..dh lama xlepak Papparich..yela x da org nk ajak n bawa g situ g. waaaa..----> nangis ni. huahua.
Pic kt bwh ni my favourite menu from Papparich restoran. 
                                                            
                                                   
                                                            "PappaRich Chicken Rice"

Nyum-nyum...teringin sangat nak mkn ayam dia n nk hirup sup dia. sedap tau. Harga dia pn berpatutan juga. tp selalu saya xkisah buang duit utk menikmati PappaRich Chicken Rice ni. ---> terliur dh. huahua. 

selain dr restoran ni..ada g 1 restorant yg saya suka. Mohd Chan Restorant..berkonsepkan Chinese Muslim restorant...makanan dia mmg sedap. sebijik mcm masakan chinese tp bezanya x da "pork". Halallah bg semua ya..jgn ragu2 utk dtg menjamu selera di cni. terletak di Taman Melawati. nyum..nyum..teringat Butter prawn dia...teringat ikan stim dia. teringat makanan vegetarian dia. Perghhh...aku ckp mmg sedap ooo!!!! ----> sambil angguk2 kepala. lamanya masa rest...Laparr..2la sapa suh tgo gambar2 makanan dh perut berbunyi dh. huahua..sabar jela

6 comments:

  1. ba tukar menu la ni..cancel steambot..hehe

    ReplyDelete
  2. huahuahua...mana boleh cancel.xble..nk juga steamboat

    ReplyDelete
  3. hahah..nanti bulan kedua saya belanja ko mkn ni pla. saya ajar dulu ko mkn benda2 yg berstandard..ceh ayat ku ni

    ReplyDelete
  4. hah? apa kaitan kenny roger? nda mau kenny roger. nda sedap

    ReplyDelete