Wednesday, July 20, 2011

Memerhati gelagat manusia part 1

Haha...ish...eeee...ewww...ueks...hihihi...grrrr.... Inilah diantaranya yg monolog dlm hati saya time tengok gelagat org2 yg berbagai. Ada gelagat yg wat saya happy, tersenyum n bahagia for e.g. Time tengok anak2 kecil or baby yg comel sdg tdo..or ada org yg pelawa duduk time kt lrt. kebaikan mereka memang terserlah time ni..or ada org yg duduk kt lrt n then bg org yg Buta or cacat or pregnat duduk. bagus sgt...saya suka tengok kebaikan n tolak ansur mereka. Tp ada juga gelagat org2 yg buat saya naik menyampah n meluat tengok...contohnya--> couple yg pk dorg berdua jer ada kt lrt 2 or tempat awam...mmg xsopan langsung. kalau iya pn bercinta sgt xpyh la bg tunjuk ksih syg 2 kt org lain..bkn korg dpt apa2 pn..klu iya pn x thn ble x korg g check in hotel jer terus..ish..ishhh..hah..kuarlah monolog ni dlm hti. lg 1 kn...saya xsuka bila org angkat tgn n berpeluh n kuar la dia punya wangian yg xharum 2..adui..nk pengsan pn ada. dlm hti mmg dh ish..ish...beribu kali dh. lebih2 lg kalau saya kena tolak org mmg bunyilah ish saya ngan kuat. selain daripada 2 kn..kalau masa jalan 2 or kt lrt ada org pengotor cth kn org buang sampah merata2, dia mkn benda yg bau dia kuat sgt smpi xselesa..sembur perfume time kt lrt..mmg pjg la eeee saya. saya pernah nmpk gelagat org yg buat saya loya n mual2....mmg eeewww la bunyi. aritu time nk turun dr stesen lrt ada seorg guy ni bolehlah tahan rupanya tp perangai xsenonoh betul...dia korek telinga dia yg gatal 2 ngan jari dia n then dia mkn karipap dia ngan tgn yg sama...adoi...saya dh nk loya pn ada. g satu kn saya xsuka..time saya sdg mkn nmpk gelagat org memasak kt dapur. saya xsuka....saya mmg xbrapa sgt suka nanti ada jer saya nmpk yg ok cara dorg memasak makanan. "cerewet x saya?" hahaha..saya mmg bunyi ueksss. ni sajalah bebelan saya arini...ada masa ptg or mlm nanti saya sambung pasal gelagat manusia ni.

No comments:

Post a Comment