Saturday, July 2, 2011

Geram yang teramat sangat..Only God know why.

SEMALAM..kalau saya ingat balik apa berlaku semalam memang saya sgt2 mrg until cannot say anything.sudahla "akak" u pk awk dh tua  terer sgt ke? dh la pndai putar belit citer. God know who said the truth. saya asal jauh..lembut ..muda g...tp xbermakna awk ble pijak kepala saya. "akak" tua..but i respect. i xkn tinggikan suara saya ngan org yg lebih tua mcm "akak". see saya mc g bersikap profesional ngan akak. saya salute ngan org2 yg redha n ikut n tahan je perangai akak. ntah2 perangai2 kwn2 akak pun sama je ngan perangai busuk akak. remember one day Tuhan kan bg setimpal apa yg akak dh buat. mempermainkan org smpi , menyusahkan org dan membuat org betul2 sakit hati n risau. saya xberdendam...tp ingatla...customer akak xde yg akan berthan ngan pengurusan "superbeb" akak. no tolerate..just money in u mind. u did't consider others feeling. i hate u from the bottom of my heart..but i forgive in Lord Jesus Name. saya berharap sangat kamu say sorry but u don't..frow now...i xkn bg muka ckit pn kt akak. even have a little conversation pn i xnk.i dh btl2 serik ngan apa u ckp n buat kt i....u make me feel like idiot.

2 comments:

  1. Dalam sesebuah organisasi mesti ko akan jumpa org yang seperti itu Ren...pengalaman sa berkerja dan sdh 3 kali posting empat kerja banyak mengajar sa bagaimana bersikap bersabar dan bagamana mengatasi agar mereka x buli staf baru...harap ko jgn simpan dalam hati tu org cakap...

    ReplyDelete
  2. hahaha..nie bkn pasal pekerjaan. ni pasal sorg "akak" yg menipu saya n mempermain2kn saya..penat tau saya dia buat mcm ni.

    ReplyDelete