Monday, July 18, 2011

Malas...

Izinkan diri saya ni utk menyusun sepuluh jari dahulu....saya buka marah ka apa. tp yg sebenar2nya, diri ini sudah penat dengan semua ni. duduk menghadap komputer. pastu baca...saya hanya merenung sahaja skrin n fikiran saya pla melayang ntah kemana. i admitted i bored. i need something makes me feel i'm working here. but it's nothing. Grrr...geram jer rasa duduk kt cni. lantaklah korg nk ckp apa...i boring duduk cni n menanti dtgnya tugasan. first saya mmg excited nk kerja cni..but now...no spirit langsung nk kerja cni. like i'm student and children. kena interview everytime ada projek nk wat..luckily saya mc bertahan. wait until i konvo...i will resign n find other job. really piss off....

3 comments:

  1. hahaha.. sabar ja airen..
    sy ni lagi la, da dekat 5 bulan.
    someone said to me:- continue ur learning.. haiyo tp samapai bila???? hahhaha

    ReplyDelete
  2. laju jer dia ni g comment blog saya. huahua..2la sabo jerla---> ucop wilcha punya suara

    ReplyDelete