Friday, July 29, 2011

Sungguh kasihan..

Ibu ayam dikejar musang
Anakayam cari ibunya 
oh kasihan..oh kasihan 
sungguh kasihan.

Inilah lagu saya time budak2 dulu...saya suka sangat nyanyi lagu ni. one thing i want to share here is about my girlfriend. saya  rasa sgt kasihan dengan dia. Lagu diatas xde kaitan dengan yg kisah dia tau. my girlfriend...husband dia cheating. dengar dia cerita laki dia pakai cantik2 tp anak2 dia terbiar...pastu selalu bg alasan busy la..apala....n then selalu kuar mlm n balik subuh2. kalau saya pn tempat kwn saya mesti menyirap juga darah saya. cian kt kwn ni tau....sudahla sanggup ikut laki 2..tinggalkan kesenangan dia, hurmmm..so moral of the story kn..saya kena  amik pelajaran kt cni. perkahwinan bknla 1 perkara enteng yg dipndg sebelah mata saja. it's more than that...kahwin bkn sekadar utk seks...utk cinta..utk memiliki but  it's all about how u can share u life..saling melengkapi...understanding...saling bergantungan n how u perform u lives better to God..how u serve u life and u family 2 God. come on la wahai lelaki hidung belang.."dun hurt woman!!!".... dun treat us like clothes...u suka u pakai..u xsuka u xnk. 

No comments:

Post a Comment