Thursday, March 15, 2012

Bukan Angry Bird

Alahai...
Saat aku start menulis post ni, perasaan marah aku baru reda. Aku rasa menahan marah ni mcm org bodoh saja sebab sampai boleh sakit kepala dan sakit dada. Denyutan jantung tersayang aku ni mcm xberdegup dengan sekata. Kalau aku mau angry bird sekarang confirm release tension sikit. ISHHHH......sangat2 terganggu sebenarnya. Banyak kali juga aku pesan dekat diri sendiri supaya bersabar. Nak tau napa aku ni marah sangat?? kalau korg xmarah sebab apa aku marah sangat..aku salute korg. 
Okay, ini semua pasal AIA...bengang betul. hari ini saja saya call hampir 30 kali. Punya aku naik angin dengan para Customer Service AIA. Aku tertanya-tanya dorg ni kekurangan pekerja ke sampai aku call berkali2 xde orang nak pick call aku. kalau 2 3 kali i call xnak angkat okay i xkisah g. ni hampir 30 kali. cuba korg bayangkan aku call dorg baru 27 saat dh 9sen kena potong. Aku topup RM 10...sekali baki kerdit aku jd 0.27. Aku benganglah...kalau dia pick up call aku habislah telingan dorg kena maki hambur ngan aku. Aku call benda penting kot...asal susah sgt dorg nak angkat call aku. aku call bukan nk wat prank call or whatever. busy sgt ke? ramai customer call ke? or kurang sgt ke pekerja?
marah punya pasal..habis i call no dorg yang satu..kesian kat org 2..bkn department dia abis aku maki sampai aku puas hati. bukan 2 saja..aku g hantar email kat feedback dorg. Huh...padan muka. Geram btl saya.

No comments:

Post a Comment