Sunday, March 25, 2012

Bad March

Saya pun xtau napa bulan MAC ni keadaan hidup saya agak terumbang ambing. Seingat saya, berat badan saya bulan lepas 55kg..sekrg dh turun semula menjadi 49kg. Hurmm...sebenarnya saya pun kurg pasti napa hidup saya sepanjang bulan ni jd mcm ni. Tiba-tiba byk masalah yg timbul...honestly saya menangis kadang2 sebab saya xpernah rasa n mengalami keadaan mcm ni. Well u know me...saya kn lembut. very soft person...marah pun mrah ckit2. bkn mcm org lain sampai maki hamun pun ada. Saya xlarat nk cerita apa semua masalah yg saya hadapi but the most give effect with my condition is masalah rumah sewa saya. Saya xnk sharing ngan parents sebab takut kena suruh balik. hurm....and also i dun want they worried bout me here. one more thing....saya dalam proses memaafkan seorang mamat yg bernama Jainas Steven yg mulutnya lancang mcm teda tamadun...padahal dia 2 study Degree even master sekrg dkt UM. Saya nak tuntut dia utk meminta maaf kepada keluarga saya. saya pun xtau apa masalah dia ngan family saya sampai dia ckp mcm 2. pastu bila dh org marah2 bru dia g minta maaf, dengan alasan bergurau..saja nk pyscho saya. "eh..ko ingat soalan ko 2 ada tamadun ka tedaa?" bullshit punya org. Walaupun mcm 2....saya harap Tuhan melembutkan hati saya utk melupakan semua yg ko ckp 2. kalau nak ikut btl dh lama ngadu ngan papa suruh g sue. bengang btl. Saya byk g masalah nk cerita sebenarnya tp nampknya tgn ni dh xlarat nk menaip. elokla saya berhenti menaip setakat ni...i wish i got my life after this bad March gone. can't wait for April

No comments:

Post a Comment