Monday, March 5, 2012

Mencari Si kawan baru


Perhatian kepada semua....I sedang mencari kawan baru yang comel, bercolor-color and yang paling penting rela mendengar bebelan, rungutan dan juga luahan hati saya tanpa berusaha. Buat masa ni still mencari si kawan baru ni...hari tu ada nampak kena jual tapi masa 2 nak cepat sgt dat y x dpt beli. saya kepingin sangat nak berkawan ngan kawan mcm kat atas 2. hehehe....bilalah dapat beli mcm 2. saya dh terbayang-bayang dh nak hias balang dia nanti. saya xnak pelihara ikan ini dalam mini aquarium yang mcm biasa2 2..allaaaa yg 4 segi 2. saya xnak....saya lebih suka pelihara ikan dalam balang kaca yg bergaya 2. heheh..mesti comel kn kn kn? betul x semua. hahaha. (Dah gila agaknya Eyerain ni bercakap sorg2). Napa saya  memilih si ikan untuk menjadi kawan saya sebabnya ikan ni senang nk jaga, tukar air 2 kali seminggu, n x cerewet kot penjagaan dia n kalau teratur tukar air dia rasanya masalah bau busuk ikan 2 xkn berlaku. sebenarnya hari tu, saya terfikir juga pelihara tortoise tp bila terkenangkan bau busuk dia...alahai x nak la. lgpun warna dia xmenarik n dia xpandai nak berenang. hahahaha.......boleh pakai x alasan saya ni. selain dari kura-kura, saya terfikir juga nak pelihara hamster...tp saya xnak hamster sebab dia busuk juga. hahaha....kesimpulannya saya nak pelihara ikan cumil ni. hehehe.

No comments:

Post a Comment