Wednesday, April 11, 2012

12.04.2012

12.04.2012
Today is my birthday....Birthday saya kali ni sgt cantik dan xkn berulang sebab angka depan sama ngan angka belakang. 12 haribulan April 2012. Btul? after this tahun 2012 xkan berulang lg kan? hehehe. Masa tahun 2004 2 xdpt post dlm blog sebab xbuat blog g. hahaha. Sekrg umur dah 24 tahun ni rasa mcm makin berdebar utk menjadi lebih dewasa. Mampu ke x saya jd org baik. Tp seriously pk pasal kawin ni blm pernah g terlintas wlwpn ada org yg ajak saya kawin. hahaha...sesukahati je org 2 ajak saya kawin. Kalau saya ni GF dia xkisahla dia ajak saya...ni ex-BF je berani sungguh mengajak kawin. Dalam tempoh beberapa tahun ni, nak focus dalam kerjaya n bantu family saya. Teringat saya masa kecil, kitaorg semua menyambut birthday ramai-ramai dkt church, semua yg lahir bln April la. mmg seronok sebab ramai org bagi birthday Gift. Ingat g untie bg hadiah baju...baju gaun tau color biru. sgt comel. saya sgt suka. hahaha. Masa kecil2 selalu dpt hadiah byk2. Tp sekrg sdh besar dpt wish pn dh cukup baik n bersyukur dh. At least org appreciated and ingat kita kn. Btw...saya rasa sgt sedih sebab certain of my friend yg saya stay together...laughing together...tlg dia time susah xingat saya langsung. wish pn x. Kwn2 yg saya bru kenal xsampai setahun mampu wish kat sy siap call n sing happy birthday to me. Saya sgt menghargai kwn2 saya dat y saya nk dorg juga hargai saya mcm na saya hargai mereka. sedih tetap sedih tp Today is my birthday so xble sedih2. hehehe...senyum selalu bak kata kawan saya zura "happy sokmo". hahaha...Btw i want to wish happy birthday to myself 
"Eyerain, happy birthday...God bless, all the best, Keep Healthy and be strong"
hahahha...xsalah wish kepada diri sendiri. Heheh...xde BF ni xde kek la namanya, hahahah.

No comments:

Post a Comment