Wednesday, June 13, 2012

Sungguh-sungguh

semua benda dalam dunia ni kena ada sikap sungguh-sungguh. Macam 2 jugalah kisah saya...saya sgt bersungguh-sungguh dalam segala hal. Untuk pengetahuan semua pembaca...(saya ada pembaca x ni? buat-buat ada jela ye) dalam beberapa hari ni hidup saya dilanda kesuraman...well biasalah, saya manusia biasa yg tahu lumrah jatuh bangun seseorang manusia ni. Betapa sakitnya jiwa saya bila bekerja dengan someone yg berlagak "maha mengetahui". Dah lah sakit jiwa, sakit paha ngan lengan g dia pukul2. sekali dua xkisahlah..ni berkali2. always the same...dia mmg ada habit yg mcm ni kot. Tapi saya memohon sgt2 kt hati ni supaya bersabar...merayu-rayu kt diri sendiri supaya bertahan. Tak apalah...let her win for now. one day sher will be loss. Saya bukan seorg yg pendendam...saya akan mengingati kenangan g indah2 saja...saya xkn mengingati kenangan pahit. sebab Hidup saya simple;

bila saya gembira...saya akan gembira bersungguh-sungguh,
bila saya sedih, saya akan sedih bersungguh-sungguh,
bila saya cry...saya akan cry bersungguh-sungguh,
bila saya seronok, saya akan seronok bersungguh-sungguh,
bila saya fall in love, saya akan fall in love bersungguh-sungguh,
bila saya bercinta, saya akan bercinta bersungguh-sungguh,
bila saya marah, saya marah bersungguh-sungguh,
bila saya kecewa, saya akan kecewa bersungguh-sungguh,

Orang yg btl2 kenal saya akan tahu siapa sebenarnya saya, mcm na pembawaan diri saya, mcm na sikap saya....
saya seorg yg sgt susah marah.  Makilah saya sekali, saya tetap akan anggap ianya sebuah kenangan indah tapi bila dah dua tiga kali maki2 saya....awaslah. saya pun manusia juga. 
tension sebenarnya sekarang..masa tulis post ni pun, saya masih terbayang-bayang kegeraman saya dekat perempuan 2. 
God, help me please...dun make my feeling kill myself silently. I dun wanna be like this....i surrender all my anger for You..and i will let You hand handle everything bout it. Please God i beg u...because i really hate that person i will worried to make her hurt and she will never forgetting for what i done. She really makes me seems like an idiot girl.. i feel like my soul was burden by that. Saya org yg sgt susah nk marah n menyimpan dalam hati...but for this time, i dunno why i can't let it go. i never tell anyone bout this before because i really wanna keep it deep down in my heart. Supposedly i need to tell someone bout that...but i'm worried to burden others. what should i do to make my revenge release. Ya ya..i know revenge is sweet but i dun wanna be someone that cruel to ruin other people life...i have so many plan in my mind to makes her cry at least. how bad am I? isn't it?
Come on Eyerain..please be sabar...sabar...sabar. no matter what she do and talk to u..please forgive & forget her. Urghhh...i really wanna vomit for my own thoughts. I'm really bad girl. That why i said...if i hating someone, i will hate him/her sungguh-sungguh...if i berdendam, i berdendam bersungguh-sungguh. Pity me!


No comments:

Post a Comment