Sunday, October 9, 2011

Jauh...

I miss my family so much...my Mum...My Papa..my brothers, my sister, my sisters in law..my niece and nephew. my Blue home...the rivers. Trully i miss all of them. Hurmm..what to do...jauh kan. kalaulah saya kaya macam c Paris Hilton..tiap2 hari naik flight pun xapa kan? Sebenarnya saya bukan saja rasa jauh dari mereka semua tp dengan my admire saya. i'm sorry, saya menjauhkan diri dari Kamu. Saya tau bukan Kamu yang menjauhkan diri dari saya, bahkan Kamu xpernah mencuba untuk menjauhkan diri dari saya..Saya ini yang menyakitkan hati Kamu dengan tingkah laku, pertuturan dan tindakan yang kamu xsuka malah saya juga melanggar segala larangan Kamu. Saya sungguh minta maaf dengan kamu kerana berkelakuan sebegini...x bercakap dengan kamu. xada respon terhadap mesej yang kamu cuba sampaikan...saya tenggelam dalam kesibukan. Huh...i feel so terribile being like this. so sorry. I know u know me better than anyone else...but my heart and soul still be yours..it's not changing. thanks for caring me everyday. It's nice when feeling under u warm, care and love. it's so nice being so lucky to be yours child.

3 comments: