Tuesday, October 18, 2011

You're still you're

Huh...nak update blog pun susah. maklumlah guna maxis broadband yg alahai lambat mcm siput ni. nak tunggu dia loading punya berjam sambil mata saya boleh terlelap menunggu. O ya...kali ni saya nak menulis serba sedikit pasal my people..i mean sabahan people either boy or girl. Well...saya bukan berlagak hebat sangat dari segi kebaikan or pembawaan diri saya kat KL ni. Hampir setiap hari saya terjumpa dengan orang-orang negeri saya kat cni....tapi they make me sad. why? hurrmm...i malas nak komen panjang..yela lain org lain caranya. saya sangat berdukacita bila berjumpa dorg yg "berlagak"...padahal dorg sama dengan saya kt cni..pandang saya dari atas bawah. napa dengan saya?? i know apa dalam otak dorg..".ee dia ni kat org kampung betul..bikin malu sabah saja...dia kat kl tp pemakaian x up to date",,,penah sekali la terdengar dorg mengumpat...peduli apa aku dengan imej up to date korg...kan dh ckp lain org lain caranya. yang penting saya ada ciri teristimewa walaupun x up to date or bermekap tebal mcm korg2. i look more younger than u girl. tapi saya xkisah pun korg berkelakuan mcm ni kt cni..sapa nampak korg buat apa kt cni kn??..jauh dr parents pla 2..who care. tp bagi saya...biarlah saya jadi diri saya yang sebenar...xberselindung dari pemakaian up to date or mekap tebal..yang penting saya ada motivasi diri untuk tampil berkeyakinan. I feel better bila saya menjadi diri saya sendiri..

No comments:

Post a Comment