Monday, October 3, 2011

Don't make laugh!!!

Saya ingin mengajukan berapa soalan kepada anda....Apa yang patut anda buat apabila kebaikan anda dibalas dengan kemarahan? Apa yang anda patut anda buat bila simpati anda dibalas dengan kata-kata hina? Apa yang buat bila anda berjumpa dengan orang yang mempunyai lidah yang bercabang mengalahkan sang ular?? siapa yang berani jawab soalan saya??? Saya sangat sakit hati bila saya diperlakukan seperti ini...maruah saya seperti dicucuk-cucuk dengan mata pedang yang sgt tajam sehingga membuatkan hati saya berparut. I really wanna know, why this kind of people can exist in this world. She said i'm menyusahkan semua orang. Only God know what exactly happen...you're the most damm people i ever meet in this world. Suck! bullshit!...i'm really angry with you. Don't simply playing my pride...anyway one day you will get what u served for the others. U not very young la woman...u already old and you very proud to tell others about urself..what the h***. I have no respect with u...wanna blah from people like you old woman. Depan saya u berlagak mcm malaikat...memburukkan org lain pula 2 tp bila u depan org lain pla u memburuk-burukkan saya pula. Huh..pissed off. damm angry.

No comments:

Post a Comment