Wednesday, September 28, 2011

Xpelah...Awak Bos!

Amboi...amboi. Aku dengan berusaha dan penuh kerisauan membuat query sepanjang hari tp sedap jer mengata aku ni xberapa faham g. Dah lah semalam aku bgtau elok2 n tanya elok2 'AWAK' melenting mcm aku ni buat salah besar jer. Mmg geram sangat dan down lah..sampai sekrg rasa down ni...xde semangat...teringin nak cari kerja lain pun ada. xpelah..'AWAK bos' aku ni siapa jer. yang xpuas hati ni dia guna data aku utk bagi tengok kat client. Huh..dahlah semalam xdtg walaupun client dah ckp nak tengok output data...tp 'AWAK' x datang juga n letak semua beban ni kat kitaorg. Tindakan 'AWAK' ni xmunasabah n xbertanggungjawab sgt2. I pantang orang mcm 'AWAK' ni. nak tgok muka 'AWAK' pun xlalu tau. xpela...'AWAK BOS'. O ya..walaupun today is not  good day but ada juga good thing, hihi...apa dia good thing 2?? huhu...of course pasal makan free. everybody was happy tau. aku makan banyak arini sebab client buat warming house and jamuan Hari Raya utk ERP. dh makan free saya rajin n bersemangatlah. hahaha....tapi saya kesal dengan 'AWAK' sgt2 ni. what to do...hurmm??

1 comment: