Saturday, September 17, 2011

Cerita x seronok

Syukur, aku dah pulih dari segala sakit penyakit yang bisa membuat aku derita. cewah...ayat sapa lah nie. hahaha. Iyalah 3 hari cuti ni agak seronok juga. Yang hari Khamis aritu terpaksa amik MC sebab betul2 dh xlarat. apa tidak, saya ada no 11 kat hidung ni. Selesema lain cerita, mcm na pla dengan demam...hah..1 badan ni panas tp saya rasa sejuk sgt2 pla..sampai pakai 3 lapis selimut. wlw mcm na pn sejuk kipas still pasang tau. hahaha....yela kalau x pasang nanti nyamuk xde halangan nak gigit tangan or muka saya. haha..kan kalau kita pasang kipas nyamuk2  susah nk terbang. hahaha. O ya, sepanjang cuti  hari ni...saya pulun main game jer. xde keje lain dh selain menghadap komputer and main game. well, dh lama sgt xmain game. semua game saya bantai jer...mmg sgt2 enjoy sekali. iyalah masa study dulu sapa x kenal pencinta game sejati...mrs Eyerain. semenjak keje ni, saya mmg dh jarang sgt main game. 2 yg ada kesempatan 24 hours game je. kena bebel pn lantaklah kn. hahaha...

1 comment: