Monday, September 12, 2011

Tooth ache + Flu + Fever

Dari semalam g sebenarnya xberapa sihat tapi di gagahkan juga diri ini p kerja walaupun ada yang melarang. Adui...Flu n Fever saya boleh tahan g..tp bila dh campur dengan sakit gigi, hah..memang rasalah sengsara mcm na. Saya jarang ada masalah gigi ini...selama ni saya tengok gigi saya sihat belaka jer...memang ada juga yang bertampal tapi situasi gigi saya ok..gusi pun ok juga. That why saya x pernah pergi jumpa dentist. huhuhu....saya xsuka dentist sebenarnya. dan paling saya takut ialah jarum dorg yang sgtla besar dan panjang 2. Orang lain rasanya 2 kali setahun pergi jumpa dentist...saya ini sejak dari darjah 6 tidak pernah dh pergi jumpa dentist. tapi bila dh gigi ni buat hal..i have no choice..i terpaksa juga jumpa dentist. Seriously saya takut n berdebar2 pula. Kesihatan sekarang memang merosotlah..maybe dh tua ni antibodi dh xkuat kot. Hurmm....memang completelah saya punya sakit sekarang...walauapapun....saya berlagak mcm biasa jer..org tengok..eee budak ni sihat saja. sekali g jumpa doktor...org hairan sebab doktor boleh bagi saya MC 3 hari berturut-turut.hahaha. i hope i willbe ok later.

3 comments: