Tuesday, September 27, 2011

Memerhati gelagat manusia part II

Lama x update blog ni... hihi. Hari ni rasa agak down ckit tp xpela dh cabaran kan. xnak heboh2 kt blog pula. Hah..beberapa hari yang lepas terjumpa seorang perempuan Melayu yang cantik, bermata bundar, dagunya bak sarang tebuan, rambut curl, young gurl....hurm...xtau g nak ckp apa, pendek kata mmg dia cantik. Saya jumpa dia kt LRT...dia seksi tau, semua mata lelaki mmg tergamam tengok ke'seksi'an dia 2. Dia duduk dengan budak2 kecil seramai 6 orang. pastu tengah mengelamun 2 tetiba terkejut giler bila sorg dari budak 2 panggil wanita cantik.."MAK". Dalam hati cakap, alahai dia ni dh ada anak ke.....7 orang pla 2???? wah..mesti dia kawin dalam belasan tahun ni. anak dia yang paling besar adalah dalam umur 6-7 tahun. Ok ni lain cerita pla...well, saya naik LRT so dalam banyak2 handphone orang guna sekrg ialah ....Blackberry dan Iphone 4. so dorg ni kira boleh on9 guna hp je, yang xtahan 2 bila reply comment kt fb 2 siap kaki dan tangan terikut n boleh gelak kuat2 sorg2. saya yang duduk sebelah dia mmg dh menyampah dh...taula tgh facebooking xpyh la obvious sgt 2. mengganggu org tau. Hihi..saya bukan jeles tp xselesa ye..kdg2 mereka ni terlalu leka main hp dorg sampai xperasan dorg menghalang jalan org lain utk kuar dr lrt. Lg 1 gelagat org yg buat saya menyampah ni bila dorg letak beg dorg kt tpt duduk...dalam ati ckp..ee dia i selfish betul. Ok...cukup setakat ni jela saya membebel.

No comments:

Post a Comment