Sunday, September 11, 2011

Something Stupid

I really did't want to talk too much here but i want to said.."I REALLY DO SOMETHING STUPID". Actually, saya diserang selesema yang bolehlah dikatakan teruk. selepas balik dari Damansara tadi, suhu badan dh meningkat, kepala pun dh start pening-pening lalat...hidup dh sumbat dengan segala mcm kotoran yg dihidu oleh saya sendiri. Wah..dada terasa berat, bernafas pun susah n then nk baring pun susah. Yg peliknya ya saudara-saudari semua.....walaupun dh telan ubat selesema yang menurut jurujual sangatlah mujarab dan akan mengakibatkan tahap mengantuk itu sangat tinggi.Wah..sayang seribu kali sayang ya...."SAYA LANGSUNG  XMERASA KEMUJARABAN UBAT INI". Selepas mandi tadi...saya terlelap sekejap sahaja n then terjaga cuz sesak nafas sebab hidung tersumbat. waduh..waduh..gi mana ni mau tidur kalau macam ni. sakit sekali tengkuk ni duduk bersandar kat dinding....yang STUPID yang saya maksudkan di sini ialah...jeng..jeng...saya hantuk kepala saya kt dinding sebab geram sgt dengan lalat yang membuat saya pening-penng.(sakit kepala). hehehe..nasib baik kepala ni xbenjol...kalau x confirm esok xnk datang kerja. tp kn bila hantuk td..rasa lalat 2 dh terbang kot sebab kepala ni terus ringan...(gila ni). walau apa pun...pesanan saya kepada anda sekalian.."DON'T DO IT HOME" bahaya bagi wanita mengandung..(xde kaitan pun). Tidurlah wahai mataku yang cantik.....

3 comments: