Sunday, November 20, 2011

Meeting...

Today is Sunday...dat y saya nak bangun lambat than weekly day. But today my precious time sleep "rosak"...bayangkan jam 7.30am 2 terdengar bunyi music yg dipasang dengan kuat di selang seli dengan suara manusia sedang testing mic...."1 2 3 4 5 6 7 8  9 10 test..test..testing mic" inilah ayat sang tukang test mic 2. Mata saya still terpejam but telinga ni jelas mendengar...dalam hati bisik " napa x buat saja kiraan sampai seratus nk test mic 2.". Pastu yang paling kelakar g org 2 kata "bangun...bangun..bangun.". Saya dh menrungut..."kalau ye pun nk buat senamrobik, kenduri kawin ke..karnival ke...xpyh la nk bangun2kan org yg xsudi hadir.".. ishhhh.
Seriously..telinga ni dh xlarat mendengar bunyi muzik yang dimainkan oleh para mereka maka saya dengan terpaksalah bangun..duduk pergi basuh muka..gosok gigi..buat breakfast n menikamti muzik2 ala-ala disco 2..sambil 2 mengintai kt luar tingkap..hurmm baru perasan ada khemah dorg dh dirikan..bila masa dorg pasang pun xtau. Nasib baik lagu2 yang dorg mainkan best-best. dalam hati tertanya-tanya..apa dorg buat ni. karnival ke apa....suddenly bunyi muzik dipadamkan n diganti dengan suara tukang testing mic 2 tadi.."bangun-bangun semua...ada makan free.jom turun beramai-ramai"...Laa..come on man..fikir semua penduduk kat cni budak2 ke apa...pujuk turun dengan makanan.ceh...xteringin tau. Kalau dog buat khemah means bukan senamrobik...kalau bukan senamrobik..maybe karnival kot tp xde pun dpt risalah pasal karnival ke apa benda kan. tapi nak kata karnival...karnival apa?? at the same time i saw kt tepi padang kecil ni...ada makcik sedang gantungkan pakaian bundle utk dijual. wah....ni mesti nak buka tamu ahad...saya buat telahan sendiri g. Ok la...saya dh penat berdiri memerhati kt luar 2. saya duduk n buka laptop main game pla. dlam jam 11.30am mcm 2...barulah pertanyaan saya terjawab bila terdengar ucapan alu-aluan beliau. " Terima kasih kepada semua penduduk rumah *** yang sudi hadir pada meeting tahunan pada hari ni." HAHAHAHAHAHAH....Saya sangat rasa lucu n gelak gila2 bila dia dengar dia cakap mcm 2...hahaha.xtahan..setelah begitu banyak ramalan yang saya telah buat...rupa2nya meeting tahunan pula..sapa xkelakar pula kan...huahua. walauapapun..saya ni cakap kt cni..diz is my 1st time ever tengok org meeting kt tgh padang...bincang pasal agenda penting pula 2. hahaha...saya rasa lucu sangat pla. ok blogged out

No comments:

Post a Comment