Friday, November 25, 2011

Alahai pendatang asing

Hari ni saya nak membebel pasal golongan pendatang asing ni...Tadi ptg dalam LRT, saya berjaya mendapat tempat duduk (suka sangat cuz kaki dh lenguh berdiri & berjalan),tetapi yang xberapa seronoknya saya diapit oleh dua org pendatang asing (oh tidak!). sebelah kiri saya, seorg wanita myanmar yang dukung baby dia. sebelah kanan saya pula, seorg lelaki bangla sedang dukung beg dia...yang paling xseronok g kt depan saya pula para pemuda indon. Ok dalam hati kata..lantaklah yang penting dpt duduk kn. dlm syok mengelamun perasaan tetiba lamunan terhenti pla..ceh ni mcm tajuk lagu aris ariwatan pula ni. Dalam hati rasa sangat geram pada mereka2 ni..you all nak tau napa?

1. Baby perempuan Myanmar 2 asyik menangis jer...boleh pekak telinga ni dibuatnya. xpelah dh baby mcm ni..tp yg xble tahan ni..baby 2 asyik nk kuis-kuis lengan saya jer. xkisah baby 2 nak kuis-kuis tangan saya or nak pegang ke..tapi bila tengok keadaan baby 2...aduhai kotornya. baju putih baby 2 dh jd coklat...ada bekas kuning2 g.pastu hingus dia meleleh. kasihan cuz ibu dia mcm xcare sgt pasal kebersihan anak dia.

2. Handset lelaki bangla kat sebelah kanan bunyi (deringan nokia)..dh byk kali xnk angkat...memekak jer bunyi handset dia 2.bila bunyi dia tengok jer skrin handset dia 2 n then senyum2. ntah kali keberapa org 2 col baru dia angkat...Hah...sungguh geram bila dia borak2 dengan nada yang kuat mcm tren ni dia yg punya jer, dengan air liur dia terhembur sekali...aiks. tetiba beg dia jatuh...dia angkat beg dia balik...perghh..bau petai + telur + bau ikan masin semua ada masuk idung saya time 2. agak2nya kn time dia mandi, dia basuh x ketiak 2 sekali? 2 persoalan utama yg xble dijawab.

3.Pemuda indon seramai 3org kat depan pula. Yg pakai baju merah amboi telinga 2 ckit g nak putus cuz dh berat menampung subang yg tertindik kt telinga dia..bukan setakat tu saja..kt mulut dia tu dh jd tebal dh cuz ditindik bawh n tepi..kening sebelah 2 ada juga tindik. Amboi..alang-alang ko nk sgt tindik, asal ko xtindik je idung 2 mcm stail kerbau...nk trendy g sangkut tali sekali kt idung 2. Yg sorg pla...rambut..fuyoo...angin tiup ni xgoyang 2, ntah gam apa dia guna sampai rambut dia ni kt jambul meletak kt dahi, n dia punya spike 2 tinggi menggunung jer. kalau cicak jatuh kt atas kepala dia ni confirm mati ni. yang sorg ni pla..pakai seluar londeh sampai nmpk separuh boxer dia 2...bajet nak nampak sexy ke mamat oi? tapi yg kelakarnya...boxer dia ni dh la kotor..nmpk sgt xbasuh kn. pastu dh koyak pula kt bahagian getah kt pinggang 2. waduh2..sadis gila sih. Ni baru dinamakan menjolok mata ni....ni lg menjolok mata drpd pakaian bareback fasha sendat.

Reaksi saya pada masa ni....kelakar + geram. sampai kat stesen chan sow lin baru dorg sume ni kuar...huh..lega.

No comments:

Post a Comment