Monday, April 8, 2013

Keracuanan coffee/nescafe??

sound weird kan?? lol
This is the fact what happen to me today..
Sebab mengantuk maha dahsyat lepas lunch...amik keputusan minum nescafe yang di bancuh khas oleh machine air dengan harga RM 0.70. Amik yang sejuk supaya senang nak minum...sekali minum wow...sangat2 pahit dan menyegarkan dan saya berusaha menghabiskan dengan harapan rasa mengantuk aku hilang cepat. selang beberapa minit...mulalah kesan nescafe ni jalan kat aku.
Setiap 7 minit..aku bangun pergi toilet untuk buang air kecil. Lepas itu, kesan kedua mulalah perut aku memulas tak tentu pasal, ada rasa pedih2 gitu. Kesan ketiga....perut betul2 rasa kosong mcm lunch tu aku xmakan langsung. Badan bergegar macam kelaparan...berusaha menahan lagipun dah jam 4 lebih masa tu.
Dengan itu aku bertekad...singgah news jap g untuk beli bread supaya perut rasa ada isi sedikit...boleh aku bertahan berdiri dalam train.
Masa menunggu train boleh makan 3 bungkus roti gardenia delicia yang harga rm 0.70 tu. Huh...rasa lega sikit tapi perut still sakit dan kebas.
Lepas ni say no no no to coffee machine tu lagi.

No comments:

Post a Comment