Friday, April 12, 2013

Today is 12.04.2013

Wow..I'am 25 year old already.
memang umur yang sangat sesuai untuk berrumah tangga. Tak gitu??
Aku betul-betul tak ingat today is my birthday. Seriously..aku sendiri terkejut mcm na aku boleh lupa tarikh aku dilahirkan ni. By the Way...Thank You Mama Sebab lahirkan aku kat dunia ni.
Thank Papa sebab kamu juga aku lahir kat dunia ni.

Today is just like another day...aku rasa tak special pun.
Cuma aku bersyukur sebab Tuhan masih benarkan aku bernafas sehingga hari ni.
Thank kepada semua yang wish. Tak kisahlah via FB, sms, whatsapp, call, mms or wechat...thank you so much everyone. Special thank to friend yg sudi nyanyi happy birthday utk aku guna wechat.
seriously this app fun and really cool.
However untuk diri sendiri i wish happy birthday, jangan sesekali lupakan parents, be kind, always saying Thank You to everyone even if they hurt u, they love u or hujan ke...banjir ke..or panas ke.
Thank you is powerful word.
God bless myself and may i stay forever young

No comments:

Post a Comment