Monday, April 22, 2013

Salute Nora Danish



 




Nora Danish...
aku kenal dia sebagai seorang pelakon comel masa zaman kegemilangan drama Puteri di TV3.
Tak dapat di nafikan beliau seorang yang comel. Bagi aku dulu dia comel sekarang dia jadi cantik dan dewasa. 
semalam...aku buka laman gosip rotikaya. Aku terkejut gler sebab ternampak gambar nora dengan rayqal melawat fasha sandha dan bayi dia.
salute dan respect gler dgn dia. cekal sungguh hati dia untuk berbuat demikian dan berdepan dengan semua tu. Salute sgt2..bkn semua wanita boleh berbuat mcm ni. Bila nampak pic dia..hati aku mcm pedih jer sebab 1st aku kasihan dengan Nora ni bila teringat dia tgh mengandung dan suami pula ada org lain. Setahu aku wanita pregnant ni sgt2lah memerlukan sang suami di sisi dia. Tak sanggup aku membayangkan yg nora melahirkan rayqal dan habis pantang dgn automatik jatuh talak dkt dia. Sgt kasihan.!!!!. 2nd, aku kasihan dengan rayqal..sebab dia budak kecik lg, dia lahir jer mak ayah dia bercerai. lps tu mak ayah dia gilir2 menjaga dia...mesti dia terpinga2 juga tu napa mak ayah dia x duduk sama2. The worst thing, kasihan dkt rayqal bila rasa terpinggir pula nanti. 
Aku bukan peminat tegar Nora Danish sebenarnya, cuma tak ramai wanita yang sanggup menolak tepi rasa marah, kecewa dan benci dengan seseorang yang dianggap sebagai perosak rumah tangga or org ketiga dan mengambil keputusan untuk berbaik dengan org tersebut.
aku x adalah cakap Fasha tu perampas cuma pokok tu takkan bergoyang hebat kalau tak ada angin atau monyet dok lompat2 kat dahan pokok tu kan.
Apapun..i wish all the best and God bless to Nora danish. semoga dia terus tabah, cekal dan bertemu dengan jodoh yg 2 kali lebih baik daripada sebelumnya. Kesabaran itu pasti akan dibalas...
setiap perbuatan pasti ada nilainya.
Salute! salute!

No comments:

Post a Comment