Monday, April 1, 2013

Lapor Diri

Huhu...semalaman tak dapat tidur lena sebab nervous yg teramat. 
Nervous dia lain macam..padahal ni 3rd company aku.
nervous dia lagi kuat drpd masuk 1st company dulu...aku pun tak tahu napa nervous sangat.
Agaknya aku masih trauma dengan kerja sebelum ni.

Aku semangat gerak pergi KTM..syukur KTM sekarang dah macam baik perangai dia. 
Aku serius dah lama gler dah x naik KTM ni.
Dalam KTM macam-macam bermain2 dalam minda.
Apakah agaknya reaksi dorang bila nampak aku jadi colleague dorang...and etc etc.
Aku sampai awal sikit dekat office dan you know what....
kita orang terus masuk training..ada dalam 25 orang masa itu and as i know...all new staff and ada yang dah kerja lama tapi convert to HQ.
Hurmm..Like this aa..
Ok..kitaorg kena bg ceramah atau brief pengenalan pasal company ni and rules and etc...
dan yang paling aku xpuas ialah...
aku tak puas hati weeehh...company aku dulu bayar OT mahal weiii..
kat sini murah giler...3X ganda baru sama dengan Epson tu.

Serious i was like...omg aku dah buat salah besar untuk sertai company ni ke?
Haizz....1st day and i already think negative.
Kitaorang kat sini ada induksi selama 3 hari...harap2 tak bosanlah ye.

For you all information...IT department aku seorang jer.
so aku xde la kawan nak borak psal IT job. 
Huh..all the best for me la...1st day dah cakap negative and think negative.
 
 

1 comment:

  1. hahhaa.. gud luck!!!! selamat naik komuter! komuter da best skrg.... heheh

    ReplyDelete