Wednesday, March 27, 2013

Senyum lebar sampai telinga..

Thanks God...
Inilah ayat pertama yang aku cakap setelah mendapat tahu bahawa dua minggu jobless aku  dah berakhir. I feel great and great..
Jobless = doing nothing at home..just watching TV...online..kemas2 rumah and then whatsapp dengan kwn2. It's sound fun actually but the true facts is wasting your time  and no one will help me to pay the bill. Price tag everywherelah..need $$$ to buy u necessary.

Last week i have a lot of interview schedule with various company. Syukur ramai yang panggil...rupanya pandai juga aku mengarang personal resume sampai ramai yang memanggil. lol...
Saya ada mempertimbangkan juga untuk work with company yang dah ada kawan sedia..tapi masa nak pergi interview tu ada masalah kesihatan telah berlaku. So aku nak minta balik untuk interview tu aku segan sangat2 dah. Aku segan dan takut pula nak minta balik.

Ada banyak yg aku tak pergi interview sebab lokasi dia aku tak berapa berkenan dan yang lain aku malas nak hadir interview tersebut.
Tapi aku bersyukur sangat sebab Aku dah dapat kerja dengan A*** dekat KL. Company Japan lagi tapi i hope this company will be okay..colleague okay..boss okay...environment okay and kerja pun okay...and aku berharap sangat supaya user dekat company itu baik-baik belaka.
Apa pun ALL THE BEST FOR MYSELF...selamat mengharungi tempoh probabtion lagi dan bertekad untuk bertahan selama yang mungkin. Minimun pun 2 tahun..itu dah kira okay sangatlah tu. I hope mulut aku dah tak mencarut2 teruk2 lagi sepertimana aku kerja dengan previous company dulu.

chaow...

1 comment: